duminică, 17 februarie 2008

Soap opera-gen

A fost o banala zi de joi cand unu' tragea ca dementu' de mine si se mai si "purta cu manusi". Am dat un tipat cat ma tineau rarunchii ca singurul argument de care dispuneam in momentul ala...asa la intimidare. Apoi mai tarziu am descoperit ca mai am cateva argumente: daca ma simteam plictisit de outfit-ul lenjeriei, o "comiteam" inocent si imediat eram dotat cu o noua pereche fresh. La ceva timp dupa asta a venit si socializarea cu 2 etape distincte insa: cresa si gradinita. Desi in ambele cazuri o ardeam in turma, la gradinita am observat k unii din noi sunt diferiti fata de ceilalti, iar practic acest "unii" era de fapt "unele". Aveau toate argumentele posibile frate: par mai lung, delicatete, haine mai frumoase...pe langa noi "ceilalti" care toata ziua stateam cu secretiile nazale la vedere si ne turnam nisip in cap unii altora. Deci, din start am pierdut o lupta...vrem sa credem ca nu si razboiul...dar asta e mai mult decat discutabil.

   2 b continued...NOT

Niciun comentariu: