sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Franturi matinale-n spatiu inchis

Ma trezesc cu perspectiva tavanului pe care zace intr-un confort vizibil o insecta imposibil de catalogat. Recunosc, in generala asteptam orele de bio ca masculul decalotarea. Trebuie sa-mi fac curaj sa ma duc pana la baie pentru ca organismul imi comunica nevoia matinala. Fac abstractie de el in speranta ca nu are o latura feminina foarte dezvoltata si nu ma va cicali la cap...cu alte cuvinte, imi fortez norocul.
Aud dialoguri caracteristice unei renovari din apartamentul de langa: "Costele, nu mai da-n tamplarie ca fomistu', ne pun astia s-o platim, ce dreaq!". "Astia" fiind un cuplu de varsta a 2a (cu indulegenta) care-a asteptat moartea babacului ei pentru a pune mana pe apartament, dupa care sa se laude pe scara blocului-habitat ca i-au "facut fetii casa".
Ma ridic din pat, ma intind, ma scarpin in voie...un inceput de zi promitator. Ma uit pe geam si vad coada formata la Loto. Am pus si eu cu astia de la servici. Nu cred in posibilitatea de a castiga, dar fiecare integrare intr-un colectiv isi are pretul ei...traim intr-o ipocrizie generala si nu are rost sa ne ferim de-a o spune. Cel mai bine investiti 150 de mii ai mei, cum ar spune unu' care fura replici-stereotip din filme si le introduce in cotidianul propriu pentru a resimti o satisfactie ce denota un adevarat fetis verbal.
Ajung in baie, ma spal pe fatza si toata perspectiva se schimba...dupa dus trebuie sa plec sa rezolv lucruri de care n-am avut timp in timpul saptamanii. Fuck that. Week-end-ul n-are 2 zile, prieteni, ci doar 1a. Un alt adevar contemporan. Sper sa nu mi se fi terminat sosetele curate pentru ca nu e nimic mai jalnic decat sa le iei pe cele de ieri in care ai zacut 10 ore. Inchid mess-ul vazand un status dureros de concludent: "Cand imi doresc un lucru il si obtin". Sa cred ca ti-ai dorit foarte putine pana acum?




Un comentariu:

Lumi spunea...

priveste partea buna: cand te-ai trezit nu era langa tine CHIAR partea feminina sa te cicaleasca ...:D